Петрушівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 20.04.2024, 00:15
Вітаю Вас Гість | RSS
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Матеріали атестаційної експертизи

ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

 

 

 

 

 

 

М А Т Е Р І А Л И

 

    а т е с т а ц і й н о ї     е к с п е р т и з и 

 

П е т р у ш і в с ь к о ї

 

з а г а л ь н о о с в і т н ь о ї   ш к о л и

 

І-ІІ  с т у п е н і в 

 

 

Тернівської  сільської ради

 

Тячівського району Закарпатської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тячів – 2016

 

 
 

 

 

 

 

ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНААДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

 

 

                                  НАКАЗ 
26.09.2016                                              м. Тячів                                        №189         

 

Про проведення атестаційної експертизи Петрушівської  ЗОШ І-ІІ ступенів Тернівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області

 

   Відповідно до частини 3 статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту» (частини 3 статті 21 Закону України «Про дошкільну освіту», частини 5 статті 10 Закону України «Про позашкільну освіту»), Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів,  затвердженого  наказом  Міністерства освіти і науки України від  30.01.2015  №67, на виконання перспективного Плану проведення атестації, затвердженого наказом управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Тячівської районної державної адміністрації  11.07.2011  № 322 (із змінами, затвердженими наказом управління освіти райдержадміністрації від 04.03.2016 №43)

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Провести в термін з 26.10.2016 по 03.11.2016 державну атестацію    Петрушівської  загальноосвітньої  школи І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради  Тячівського району Закарпатської області.

2.Створити  для проведення державної атестації атестаційну комісію у  складі:

Голова комісії – Думнич Марія Василівна, начальник управління освіти  Тячівської районної державної адміністрації;

          Члени комісії – Фера-Клемонца Оксана Василівна, заступник начальника- начальник відділу фінансово-економічної та організаційно-інспекторської роботи,  викладач російської мови і літератури та англійської мови;

                                    Мацола Наталія Сергіївна – начальник відділу дошкільної та загальної середньої освіти, психолог;  

                                  Шаркадій Василина Михайлівна, головний спеціаліст відділу дошкільної та загальної середньої освіти, викладач математики;

                                  Танчинець Володимир Юрійович, головний спеціаліст відділу фінансово-економічної та організаційно-інспекторської роботи, вчитель трудового навчання, креслення та безпеки життєдіяльності;

                      

                                 Стойка Віра Петрівна, завідувач районною психолого-медико-педагогічної консультації, психолог, вчитель початкових класів;

                                 Зеленська Надія Олександрівна, завідувач районним методичним кабінетом, викладач математики;

                                 Медвідь Славелій Йосипович, директор Вишоватської загальноосвітньої школи І-ІІ ст., вчитель історії і правознавства;

                                  Мазур Юрій Михайлович, депутат  Тернівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області, за згодою;

                                  Лавришин Ірина Михайлівна, голова батьківського комітету, за згодою.

3.Голові експертної комісії Думнич Марії Василівні:

3.1.Організувати вивчення атестаційною комісією матеріалів освітньої діяльності навчального закладу до 24.10.2016 року.

3.2.Скласти і затвердити робочу програму атестаційної експертизи навчального закладу.

3.3. Після затвердження робочої програми довести її до відома керівника навчального закладу та забезпечити її виконання.

3.4. Організувати протягом 10-и днів після завершення роботи атестаційної комісії узагальнення матеріалів і складання висновку атестаційної експертизи навчального закладу.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника- начальника відділу фінансово-економічної та організаційно-інспекторської роботи управління освіти райдержадміністрації Фера-Клемонцу О.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

     Начальник  управління                                               М.Думнич

           

         

 

    

                                                                                                                                                                          ЗАТВЕРДЖУЮ:         

                                                                                                                                                                     М.Думнич

                                       Наказ №189 від 26.09.2016                  

                  

 

РОБОЧА ПРОГРАМА

 

атестаційної експертизи Петрушівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

 Тернівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області

Дата

Зміст роботи

Форми роботи 

Документи, що подаються навчальним закладом

Рекомендації членам експертної комісії

Відповідальні

 

26.10.2016

Відповідність установчих документів ЗНЗ чинному законодавству про освіту

 

Спостере -

ження, ана-

ліз доку -

ментації

Установчі документи закладу

Вивчити установчі документи закладу (Статут, виписка із ЄДРОПУ, свідоцтво про атестацію закладу, ліцензія на провадження діяльності з наданням освітніх послуг, колективний договір, відповідність фінансової документації вимогам законодавства)

Думнич М.В.,

Фера-Клемонца О.Ю.

 

Створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей-інвалідів. Наявність пандуса у навчальному закладі

 

спостере -

ження; ана-

 ліз доку -   ментації.

Звіти, шкільна документація

Узагальнити інформацію про кількість учнів з особливими освітніми потребами та дітей-інвалідів; навчання учнів за індивідуальною формою навчання

 

Стойка В.П.

27.10.2016

Стан виконання складових змісту загальної середньої освіти

Аналіз до - кументації

Робочий навчальний план

 Підрахувати сумарну кількість годин усіх складових   відповідно варіативної та інваріантної складової робочого навчального плану, навантаження на одного учня.

 

Фера-Клемонца О.Ю.,

Танчинець В.Ю.

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів:

 

Українска мова і література,

іноземна мова, зарубіжна література

 

Математика,фізика, хімія

 

Інформатика

 

 

Історія, правознавство, етика

географія

 

Трудове навчання, фізична культура, біологія, основи здоров’я, природознавство, робота медичної сестри

 

Образотворче мистецтво, музичне мистецтво, художня культура, робота гуртків, фа- культативів, ГПД, робота психолога і соціального педагога

 

Робота  початкових  класів

Спостере-

ження, ана- ліз доку - ментації

Класні журнали, зошити для контрольних робіт

  Проконтролювати дотримання критеріїв оцінювання результатів навчальних досягнень учнів; вмотивованість виставлення учням тематичних, семестрових, річних оцінок;  від-

повідність оцінок виставлених в контрольних роботах оцінкам в класних журналах.; стан

викладання та рівень навчальних досягнень учнів; провести тестування учнів, контрольні роботи або інші види експертних випробувань по кожному з предметів і порівняти результати з попереднім контролем знань;

- проаналізувати участь та успіхи дітей в олімпіадах, турнірах, конкурсах;

- зарахування учнів у гуртки, факультативи, ГПД;

- ведення шкільної документації.

 

 

 

Фера – Кле –монца О.Ю.

 

 

Шаркадій В.М.

 

Зеленська Н.О.

 

 

Медвідь С. Й.

 

 

Танчинець В.Ю.

 

 

 

Мацола Н.С.,

 

Лавришин І. М

 

 

 

 

Стойка В.П.

 

 

Дієвість внутрішнього моні - торингу навчальних досягнень учнів. Результати проведення ДПА в закладі.

Видача документів про освіту

Спостере

ження, ана- ліз доку - ментації

Класні журна - ли, книга нака-зів і обліку учнів, алфавіт- на книга

Проаналізувати стан моніторингу навчальних досягнень (за останні 3 роки), аналіз результатів проведення ДПА.

 

Проаналізувати стан видачі документів про освіту

Головні спеціалісти

 

 

Шаркадій В.М.

 

Частка учнів, які нагороджені за успіхи в навчанні похвальними листами (за останні 3 роки)

Аналіз документації

Журнали вида- чі похвальних листів

Узагальнити інформацію про кількість учнів, які нагороджені  похвальними листами.

 

 

 

Шаркадій В.М.

31.10.2016

Забезпечення навчального закладу педагогічними кадра - ми. Освітній рівень педагогіч них працівників. Кваліфі -  каційний рівень педагогічних працівників. Особові справи і трудові книжки вчителів. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Проходження педагогічними працівниками атестації.

 

аналіз до - кументації

Звіт 83-РВК, особові справи педагогічних працівників, книги обліків, наказів, прото – колів; штатні розписи, плани атестації, кур – сової перепід – готовки; особові справи працівників

 

Узагальнити інформацію про кількість вакансій педагогічних працівників; чисельність педагогічних працівників,  кількість осіб, які мають вищу педагогічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем: магістр, спеціаліст;

 чисельність педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями; ведення особових справ і трудових книжок вчителів; про кількість педагогічних працівників, які вчасно пройшли  курси підвищення кваліфікації і атестацію;

Фера- Кле -

монца О.Ю.

 

 

Зеленська Н.О.

 

 

 

 

Стойка В.П.

 

Наявнівсь у закладі бібліотеки.

Забезпечення учнів та педа- гогічних працівників навчаль- ною літературою, фаховими періодичними виданнями для різних напрямів організації навчально-виховного процесу, у тому числі для дітей.

 

спостере -

ження; ана-

ліз доку- ментації.

 

Звіти

 Підрахувати кількість комп’ютерів у закладі,

кількість їх припадає на одного учня, кількість  задіяних у навчально-виховному процесі.

 

Шаркадій В.М.

 

 

Стойка В.П.

 

 

 

 

 

 

Використання педагогічними працівниками засобів ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу

 

Анкетуван-ня, спосте- реження, аналіз до -

кументації

Плани ШМО, план роботи закладу

Встановити кількість педагогічних працівників, які використовують ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу та  освітні інно- вації, що впроваджуються у навчально-виховний процес ЗНЗ.

Головні спеці-алісти

 

Загальний стан будівель та приміщень навчального за - кладу. Забезпечення ЗНЗ не- обхідними навчальними пло- щами

 

спостере -

ження; ана- ліз докумен

Інвентарна справа, звіти, плани роботи  кабінетів

З’ясувати  санітарно-гігієнічний та технічний стан будівель і приміщень, їх безпека, естетика оформлення.

 

Танчинець В.Ю.

Мазур Ю. М.

Лавришин І. М

 

Створення безпечних умов для учасників навчально-виховно- го процесу. Забезпечення ЗНЗ навчальними кабінетами, об - ладнаними відповідно до вимог.

 

 

  Узагальнити площу приміщень, задіяних для проведення навчальних занять (крім фізкультури та трудового навчання);

  Визначити кількість кабінетів, що потрібні для   виконання інваріантної складової робочого навчального плану та кількість навчальних ка-

бінетів, обладнаних відповідно до вимог.

 

Танчинець В.Ю.

 

Мазур Ю. М.

Лавришин І. М

 

Організація безкоштовного гарячого харчування: дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, учнів 1 - 4-х класів.

 

Анкетуван-ня, бесіда, спостере -

ження,ана - ліз доку - ментації

Книга наказів, документація харчоблоку

Визначити кількість учнів, зазначених категорій, охоплених безкоштовним гарячим харчуванням.

 

 

Танчинець В.Ю.

 

Мацола Н.С.

02.11.2016

Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу

Аналіз документа-ції

Штатний розпис

 Наявність посад психолога і соціального педагога; відповідність кількості посад норма- тивам; дієвість і результативність роботи; стан здійснення обліку дітей з особливими освітніми потребами та створення для них умов для навчан.

Мацола Н.С.

 

Створення умов для задо - волення потреб  учнів у різних формах позаурочної та  поза  -шкільної навчально-виховної роботи. Залучення дітей соці- ально незахищених категорій до позашкільної освіти. Вихов на робота в ЗНЗ.

Анкетуван-ня, бесіди, аналіз до -

кументації

Журнали гуртків, самоаналіз

Визначити кількість дітей, охоплених поза - урочною та позашкільною робото.

 

 

Мацола Н.С.

03.11.2016

Керівництво ЗНЗ.

Виконання річного плану.

Діяльність педагогічної ради.

Стан роботи щодо усунення порушень вимог законодавств- ва і недоліків у роботі, виявлених під час попе - реднього заходу державного контролю

 

Аналіз документа-ції,

спостере - ження

Книги наказів, плани роботи закладу. 

Протоколи педрад.

Акти, приписи, візитаційна книга

- Встановити освітній рівень дирекції ЗНЗ

- стан роботи керівництва ЗНЗ щодо забезпечення контролю за виконанням навчальних планів і програм, результативністю знань учнів, дотримання вимог щодо охорони дитинства, підтримки ініціативи стосовно вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків педагогів, видання дирекцією ЗНЗ наказів і розпоряджень, контроль за їх виконанням;

- книги записів наслідків внутрішнього контролю завідувача.

Проаналізувати наявність плану заходів щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, відповідність його акту за результатами атестації, державного інспектування: повнота, конкретність, реальність встановлення строків виконання та визначення

відповідальних, тощо.

 

Думнич М.В.,

Фера-Клемонца О.Ю.

 

Забезпеченість навчально-виховного процесу комп’юте - рами. Доступ закладу до мережі  Інтернету.

Наявність та дієвість веб-сайту ЗНЗ І-ІІ ступенів

 

Анкетуван-ня, спостере -

ження, ана- ліз доку-мент тації

 

 Проаналізувати структуру веб-сайту (системність, функціональність, зручність інтерфейсу);

- зміст веб-сайту (підбір матеріалу, інформативність, регулярність оновлення інформації, зрозумілість і чіткість інформації, грамотність, наявність фото- і відео- матеріалів, кількість відвідувань та завантажень);

- дизайн веб-сайту: наявність заголовка, чіткість тексту, добір колірної палітри, наявність єдиного стилю оформлення всіх сторінок, відповідність та оптимальність використання графічних елементів

Зеленська Н.О.

 

Мазур Ю. М.

 

Лавришин І. М

 

Роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка бать-ківською громадськістю, громадськими об’єднаннями, самоврядування ЗНЗ.

Створення позитивного іміджу

навчального закладу

Аналіз документа-ції

План роботи школи, про - токоли загаль- них зборів, батьківських зборів

 Вивчити стан проведення загальних зборів (конференцій) колективу (плановість, періодичність, розгляд питань навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу, рішення);

- наявність рішень щодо створення ради закладу, піклувальної ради, учнівських та батьківських комітетів, методичних комісій, асоціацій тощо;

Шаркадій В.М.

 

Мазур Ю. М.

 

Лавришин І. М

           

  

 

ПРОТОКОЛ №1

 

        засідання експертної комісії для проведення державної атестації

 Петрушівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Тернівської сільської

 ради Тячівського району Закарпатської області.

                                                                                                        26.09.2016

Голова комісії Думнич М.В.

Секретар комісії Шаркадій В.М.

 

Присутні: 10 членів експертної комісії

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

        Про ознайомлення з наказом управління освіти Тячівської райдержадмі- ністрації «Про проведення атестаційної експертизи Петрушівської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради Тячівського району  Закарпатської області».  

СЛУХАЛИ:

       Голову комісії, начальника управління освіти райдержадміністрації Думнич М.В., яка ознайомила присутніх з наказом управління освіти «Про проведення атестаційної експертизи Петрушівської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради Тячівського району  Закарпатської області» та робочою програмою.

ВИСТУПИЛИ:

Член комісії, начальник відділу дошкільної та загальної середньої освіти управління освіти райдержадміністрації Мацола Н.С., яка довела до відома членів експертної комісії Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів,  затвердженого  наказом  Міністерства освіти і науки України від  30.01.2015  №67.

УХВАЛИЛИ:

        1.Провести атестаційну експертизу Петрушівської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради Тячівського району  Закарпатської області з 26  жовтня по 3 листопада 2016 року.

         2. Довести до відома директора Петрушівської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради Тячівського району  Закарпатської області Кошілка В. М. наказ управління освіти від 26.09.2016 №189 «Про проведення атестаційної експертизи Петрушівської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів  Тернівської сільської ради Тячівського району  Закарпатської області» та робочу програму державної атестації навчального закладу.

 

 

За     10

Проти  0

Утримались 0

 

Голова комісії                                                    М.Думнич

Секретар                                                            В.Шаркадій

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Свята та події
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
Форма входу
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz