П`ятниця, 17.05.2024, 11:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Петрушівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Річни план 2017-2018 н. р.
[ · Скачати дистанційно () ]24.11.2017, 19:04

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ

на 2017-2018 н. р.

 

 

 

Зміст

 

І. Вступ. Аналіз навчально-виховного процесу за 2016-2017 н. р.

та завдання, що стоять перед колективом у 2017-2018 н. р. ____________3

 

ІІ. Організаційні заходи по впровадженню структури середньої освіти ___7

ІІІ. Робота з педкадрами ________________________________________10

 

IV. Суспільне та сімейне виховання ________________________________14

 

V. Матеріально-технічна база школи _________________

 

І. Вступ. Аналіз навчально-виховного процесу за 2016-2017 н. р. та завдання, що стоять перед колективом у 2017-2018 н. р.

 

  • ЗОШ І-ІІ ступенів є комунальною власністю Тернівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області. Фінансування здійснюється управлінням освіти Тячівської РДА. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1961 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,1116 га. У 2016-2017 навчальному році у школі працювало 22 педагогічний працівник та 14 чоловік обслуговуючого персоналу. У 2016-2017 навчальному році було укомплектовано 11 класів, в яких навчалося 114 учнів. З них 1-4-их класів – 60; 5-9-их – 54 учнів. Протягом року прибув 1 учень. Школу закінчили – 6 випускників 9-их класів, які отримали свідоцтва про базову середню освіту.

За результатами річного оцінювання учні 2-8 класів (91 учень) отримали відповідний рівень знань:

  • Високий рівень – 17,5 %;
  • Достатній – 24,2 %;
  • Середній – 56,1 %;
  • Початковий – 2,2 %.

15 учнів було нагороджено Похвальними листами – за відмінні успіхи в навчанні, з них 15 – початкових класів.

Протягом жовтня 2016 року в школі було проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Переможці були нагороджені грамотами та взяли участь в ІІ етапі предметних олімпіад, а саме: з української мови та літератури, математики, трудового навчання. Жодного призового місця не отримали.

Учні початкових класів приймали участь у Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок осінній» та «Колосок весняний». У «Колосок весний - 2017» приймали участь 23 учнів, які стали призерами «Золотого колоска».

Головну роль у вирішенні освітянських завдань належить педагогічним працівникам. На посаді вчителя працювало 22 чоловік. За якісним складом – 7 вчителів вищої категорії, 8 вчителів з педагогічним званням «Старший вчитель», вчителів І категорії – 2, вчителів ІІ категорії – 4, спеціалістів – 3, відповідає займаній посаді – 7. У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованими педагогічними кадрами має такий вигляд. Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить – 15 год. На сьогоднішній день проблема з повним тижневим навантаженням у вчителів зарубіжної літератури, української мови та літератури.

В 2016-2017 н. р. педагогічний колектив працював над проблемою «Вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, підвищення результативності і якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання». Протягом року була організована робота шкільних методичних об’єднань: вчителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів природничо-математичного циклу, класних керівників.

Протягом 2016-2017 навчального року було атестовано 4 чоловік. З них: Бублінській Л. В. було підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель»; Межуник Н. І. було підтверджено раніше присвоєне педагогічне звання «Старший вчитель»; Кучерявій В. І. – підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії»; Сабадиш Л. В. – присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на належному рівні.

Організація навчально-виховного процесу у 2016-2017 навчальному році здійснювалась за Типовими навчальними планами:

  • для 1-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 р. № 572, із змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 р. № 460 (додаток 1);
  • для 5-8-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 р. № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 р. № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 р. № 1465, наказ МОН України 07.08.2015 р. № 855 (додаток 1);
  • для 9-го класу – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66 (додаток 1).

Навчальний заклад працював в одну зміну. Середня наповнюваність класів 10 учнів. У зв’язку з наповнюваністю класу менше 5 учнів на присілку Поляково 4 учні 4-го класу навчались за індивідуальною формою.

Години варіативної складової навчального плану використовувались для збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової, а саме:

1-клас - укр. мова (1 год.),

2-клас - укр. мова (1 год.),

3-клас - укр. мова (1 год.),

4-клас - укр. мова (1 год.).

У 1-4 класах по 1 год. використано на проведення індивідуальних та групових занять, а саме математика – 0,5 год., укр. мова – 0,5 год.

5-клас – укр. мова (0,5 год.),

укр. літ (0,5 год.);

6-клас – укр. мова (0,5 год.);

7 клас – укр. мова (0,5 год.),

хімія (0,5 год.);

9-клас – географія (0,5 год.).

У 2016-2017 навчальному році педагогічний колектив продовжував роботу над проблемою «Вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, підвищення результативності і якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання». Працюючи над цією проблемою перед вчителями стояли відповідні завдання, а саме:

  • виконання законів «Про освіту», «Про мову», «Про загальну середню освіту» та інші;
  • впровадження передового педагогічного досвіду;
  • якісне виконання навчальних планів та програм;
  • індивідуальна робота з обдарованими дітьми;
  • робота з невстигаючими учнями;
  • вдосконалення позакласної роботи;
  • посилення виховної роботи на уроках та позаурочний час;
  • створення системи пошуку юних талантів та обдарувань;
  • постійне забезпечення охорони праці всіх учасників навчально – виховного процесу;
  • впровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес.

Обрання цієї теми пов’язане з загальною тенденцією впровадження комп’ютерних технологій, вдосконалення роботи педагогічних кадрів з інноваційними технологіями, які на сьогоднішній день є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу.

Найважливіші питання шкільного життя розглядалися на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові та засіданнях шкільних методичних об’єднань.

У 2016-2017 навчальному році здійснювався контроль за станом викладання навчальних предметів початкових класів, зарубіжної літератури; вивчалось питання стану ведення та перевірки учнівських зошитів з укр. мови та літератури, математики та початкових класів. Слід зауважити, що вчителі-предметники дотримуються методичних рекомендацій щодо викладання предметів, але слід враховувати умови сьогодення в кожному конкретному випадку. Основними недоліками в роботі є: недотримання вчителями предметниками критеріїв оцінювання; інструкції щодо ведення і перевірки учнівських зошитів, охайності оформлення письмових робіт, культурі креслень, зовнішньому вигляду; у початкових класах формувати навички каліграфічного письма, стежити за охайністю записів, звертати увагу на зразки правильного письма.

Методичні об’єднання вчителів-предметників працювали згідно планів роботи. Пріоритетом їх діяльності було надання якісної методичної допомоги молодим вчителям, реалізації навчальних програм та вдосконалення рівня викладання предметів. Матеріали оформлені згідно вимог, складені плани роботи, системетично проводились засідання.

Найефективніше в 2016-2017 навчальному році працювало методичне об’єднання вчителів початкових класів (голова Стенавська Г. В.) та методичне об’єднання класних керівників (голова Цубера Т. М.).

В 2016-2017 навчальному році державною підсумковою атестацією було охоплено 12 учнів -4-х класів, які в основному підтвердили свої знання; 6 учнів 9-х класів складали ДПА з української мови, математики, та предметом за вибором навчального закладу – біологією. Учні з завданнями справилися, недоліки будуть обговорені на засіданнях МО і враховані в подальшій роботі.

  • 2016-2017 навчальному році виховна діяльність в 1-9 класах Петрушівської ЗОШ І-ІІ ступенів була спрямована на реалізацію законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, державних національних програм, та згідно програми виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затвердженої МОН України (наказ № 1133 від 17.12.2007 р.) Головна увага приділялася формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я формування здорового способу життя.

Проблема над якою працювала школа - це виховання особистості через формування загальнолюдських, національних цінностей та важливих якостей людини-громадянина України. Реалізація цієї проблеми допомагає забезпечити духовну єдність поколінь, зберегти родинні традиції. Через залучення учнів до вивчення народних традицій, звичаїв, обрядів ми виховуємо національну свідомість і самосвідомість дітей.

Система цінностей і якостей розвивається і виявляється через власне ставлення дитини, тому зміст виховання у школі включав:

  1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
  2. Ціннісне ставлення до людей.
  3. Ціннісне ставлення до природи.
  4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
  5. Ціннісне ставлення до праці.
  6. Ціннісне ставлення до себе.

Протягом року питання виховної роботи в школі розглядалися на нарадах при директорові. Розглядалися питання виховної роботи і на засіданнях педагогічної ради, батьківських зборах, засіданнях МО класних керівників та вихователів ГПД, на оперативних нарадах.

Протягом року проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, акції, бесіди; свято Першого дзвоника; святкування Дня учителя; Осінній ярмарок, свято урожаю; свято до Дня Збройних сил України; свято Миколая; новорічні ранки; свято до Дня святого Валентина; спортивне свято для хлопців школи; свято «Жінка — берегиня роду людського»; свято до Дня Перемоги; свято Останнього дзвоника; свято вручення свідоцтв випускникам.

Протягом навчального року на особливому контролі адміністрації школи та класних керівників було питання відвідування та поведінка учнів школи. Дане питання було узагальнене наказами по школі.

 

 

Категорія: Річний план | Додав: petruchivska_zosh
Переглядів: 214 | Завантажень: 62 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz